Pomoc


 

Jak skonfigurować sprzęt VoIP?

Generalnie każde urządzenie VoIP, aby współpracowało z naszą usługą, powinno obsługiwać protokół SIP oraz kodek G729a.

Poniżej przedstawiamy konfigurację przetestowanego w naszej firmie sprzętu VoIP.
Uwaga!
Tylko jedno urządzenie powinno być skonfigurowane na danym koncie telefonicznym
. W celu używania kilku urządzeń (np. bramka i komunikator) prosimy założyć kolejne konta (po zalogowaniu się do profilu: Konta telefoniczne -> Dodaj nowe konto).





Siemens

telefon Siemens Gigaset C450IP, C470IP i A580IP




D-Link

bramka D-Link DVG-2001S




Atcom

bramka Atcom IP 2R+L

telefon IP Atcom AT-530




Konfiguracja ręczna

Prosimy zwrócić uwagę na poprawnie wpisaną nazwę konta telefonicznego i hasło (domyślnie takie same jak nazwa profilu). Uwaga! Nazwa i hasło profilu nie muszą być takie same jak nazwa i hasło konta telefonicznego. W celu zmiany hasła do konta telefonicznego lub dodania nowego konta, po zalogowaniu się do swojego profilu, z menu wybierz "Konta telefoniczne".

Cisco (Linksys), Sipura »

Grandstream - HandyTone, Budgetone »

Fritz!BoxFon: »

Asterisk »




Konfiguracja telefonu komórkowego

Prosimy zwrócić uwagę na poprawnie wpisaną nazwę konta telefonicznego i hasło (domyślnie takie same jak nazwa profilu). Uwaga! Nazwa i hasło profilu nie muszą być takie same jak nazwa i hasło konta telefonicznego. W celu zmiany hasła do konta telefonicznego lub dodania nowego konta, po zalogowaniu się do swojego profilu, z menu wybierz "Konta telefoniczne".


Nokia seria E i N »

darmowe rozmowy | fax2email | VoIP | fax internetowy | wirtualna centrala