Centrum Alarmowe (CA)


Aktywacja:

W celu skorzystania z możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe należy aktywować usługę!
Uwaga! Bez aktywacji usługa nie będzie działać.

Krok 1
Zaloguj się do własnego profilu »
Jeśli jeszcze nie masz profilu, możesz go w tej chwili założyć klikając tutaj


Krok 2
W menu wybierz: "Konta telefoniczne"



Krok 3
Dla każdego konta telefonicznego z dostępnych w tabeli usług wybierz CA i naciśnij "brak" (domyślnie) lub wybraną wcześniej lokalizację (jeśli chcesz ją zmienić).



Krok 4

Wybierz najbliższe dla Twojego urządzenia VoIP (bramka VoIP, telefon IP, komputer z komunikatorem) miasto lub gminę. Zwróć uwagę na powiat, w jakim znajduje się Twoje miasto (jeśli nazwy są takie same, należy kierować się nazwą powiatu). W wyborze lokalizacji pominięte zostały dzielnice miast (np. dla Ursynowa i Bemowa należy wybrać Warszawę).




Uwaga! Jeśli zmieniasz miejsce pobytu koniecznie zmień dla swojego bezpieczeństwa najbliższą lokalizację CA na aktualną. (W innym przypadku możesz się połączyć ze służbami ratunkowymi w poprzedniej lokalizacji)

W celu wyeliminowania nadużyć wszystkie rozmowy na numery alarmowe są monitorowane.


Wykaz dostępnych numerów alarmowych:

112 - Numer alarmowy
999 - Pogotowie ratunkowe
997 - Policja
998 - Państwowa Straż Pożarna
994 - Pogotowie wodociągów
993 - Pogotowie ciepłowni
992 - Pogotowie gazowni
991 - Pogotowie elektrowni
985 - Ratownictwo morskie i górskie
986 - Straż miejska
987 - Numer informacyjno-koordynacyjny dla administracji rządowej w województwie na potrzeby zarządzania kryzysowego